Treści na żywo wygrywają z pozostałym contentem.

Treści na żywo wygrywają z wysoko produkowanymi materiałami

 

Jednym z kluczowych elementów tego trendu jest to, że przewidujemy, że stories staną się podstawowym sposobem udostępniania treści w mediach społecznościowych, wyprzedzając kanał informacyjny. Czas pokaże czy ta prognoza jest właściwa, czy nie w przyszłym roku!

Ale właśnie dlatego marketerzy społecznościowi muszą nadal zwracać baczną uwagę na powstawanie stories i to, jak wpływa to na to, jak ludzie konsumują treści. Jesteśmy świadkami fundamentalnej zmiany w mediach.

Wykorzystanie na urządzeniach mobilnych, a nawet krótszy okres uwagi, nadal będzie zwiększać popularność treści krótkotrwałych w 2019 roku, szczególnie w przypadku Millenialsów i Generacji Z’ers, którzy czerpią korzyści z autentycznych i znaczących relacji z tymi markami.

Właśnie dlatego bardzo ważne jest, aby marketerzy społecznościowi stworzyli solidną wideo strategię dla efemerycznych treści.

Coraz więcej marek obejmie tę osobistą, autentyczną i aktualną treść stylu w porównaniu z nadmiernie produkowanymi, wstępnie pakowanymi treściami.

Co to dokładnie oznacza dla ciebie?

Oznacza to większą koncentrację na ludziach i osobowościach związanych z Twoją marką. Zastanów się, w jaki sposób możesz wykorzystać wideo, stories i obrazy, aby połączyć Twoich odbiorców z człowiekiem – a może nawet z Twoją firmą.

Możesz osiągnąć wiele z tego, zabierając publiczność za kulisy i pokazując pracę w swoim codziennym życiu.

Jeśli masz kawiarnię to stwórz opowieść o tym, jak zaparzyć idealną filiżankę kawy.

Jeśli prowadzisz firmę usługową, poproś swoich obserwujących o wizytę w Twoim biurze lub pokaż jak działa Twój zespół.

Ogólnie rzecz biorąc, najważniejsze jest eksperymentowanie.

Wyobraź sobie, że na jednym końcu spektrum znajdują się stare media społecznościowe z paczkowaną i masowo produkowaną treścią. Z drugiej strony masz super-surową treść. Dla marek istnieją miliony niewykorzystanych okazji w środku tych dwóch końców, aby wypróbować nowe rzeczy.

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

div#stuning-header .dfd-stuning-header-bg-container {background-image: url(http://4online.pl/wp-content/uploads/2019/03/Zasób-14onlineID_onas_-e1552303505441.png);background-size: cover;background-position: center center;background-attachment: scroll;background-repeat: no-repeat;}#stuning-header div.page-title-inner {min-height: 550px;}